Saturday, July 13, 2013

Balea Cell Energy Serum



        I've been using this serum for a while, it was included in my May and June favorites and since I'm about to finish this bottle, I believe that the time has come for me to review it.

        Ovaj serum koristim vec duze vreme, bio je ukljucen u moje majske i junske favorite i kako mi je ova bocice na izdisaju, mislim da je pravo vreme da vam kazem sta mislim o njemu. 



        It comes in a glass bottle with a dropper and you get 30ml of product. You won't need more than one full dropper per application, as it's quite watery and spreads easily. I don't use it every day, I prefer to apply it only at night every other day. It gets absorbed almost immediately and you should use a moisturizer on top of it. 

        Serum je u staklenoj bocici sa pipetom zapremine 30ml. Nece vam trebati vise od jedne pune pipete da pokrijete celo lice i vrat jer je prilicno vodenast i lako se razmazuje. Ja ga ne koristim svakodnevno vec svaki drugi dan i to samo uvece. Koza ga odmah upije i onda mozete da nanesete koju god kremu koristite. 


        This white part is a button that you press in order for the dropper to fill with the product. One press is enough.

        Ovaj beli deo je dugme koje pritsnete da bi se pipeta napunila proizvodom. Jedan pritisak je i vise nego dovoljan.





        I know that we all have different skin types and the way we react to certain products may differ, but I'll nevertheless share with you my experience with this serum. I honestly don't expect a product to make a visible difference in the way my skin looks and feels right away - I usually give it 2-4 weeks. But it wasn't like that with this Balea serum. After only 2 days, yes, just 2 days, my skin looked different - it was smoother and more radiant - you know when you wake up and think to yourself - wow, my skin actually looks good on it own - well, that's what this serum does for me. 

        Meni je jasno da svi mi imamo razlicite tipove koze i da drugacije reagujemo na odredjene proizvode; svejedno, ja cu sa vama da podelim moje iskustvo sa ovim serumom. Da budem iskrena, ja nikada ne ocekujem da odmah vidim neke drasticne promene ali obicno sacekam 2-4 nedelje. Ali to nije bio slucaj sa ovim Balea serumom. Nakon samo 2 dana - da, samo 2 dana moja koza je izgledala drugacije - bila je gladja i nekako svezija - jel vam se desilo da se probudite i odjednom primetite da vasa koza izgleda stvarno dobro, da vam cak ni sminka ne treba - e to vam je efekat ovog seruma.



        If you look carefully at the list of ingredients, you might notice Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract - I did a bit of research on this ingredient and it seems to be quite a new one. It comes from Uttwiler spatlauber, which is a kind of apple that was discovered in the 18th century in Switzerland. Today that is an endangered species of apple as they were dismissed because of their bitter flavor. 

        The article says that the skin of Uttwiler spatlauber apples is flawless and can maintain that freshness for a long time when you keep it stored.  They claim this extract has the ability to regenerate and proliferate stem cells and in that way they can help combat the signs of aging. It's still a novelty in the cosmetics world, so whether it can really reduce wrinkles or not, I can't tell you. But it can definitely make your skin look better.

        Ako pazljivo pogledate listu sastojaka primeticete Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract - ja sam malo istrazivala o ovom sastojku i ono sto mogu da potvrdim je da je ovo novina u kozmetici. Dobija se iz Uttwiler spatlauber, a to je jedna vrsta jabuke koja je otkrivena u Svajcarskoj jos u 18-to veku. Danas je ona ugrozena vrsta jer ljudi nisu bili nesto posebno zainteresovani za nju jer je prilicno gorka. 

        U jednom clanku se pominje da je kora Uttwiler spatlauber jabuke savrsena, bez flekica i ostecenja i da ima sposobnost da taj zdrav izgled zadrzi dugo nakon skladistenja. Oni tvrde da ovaj ekstrakt ima sposobnost da regenerise i produzi zivot stem celijama i na taj nacin moze da pomogne u borbi protiv starenja. Kako se jos uvek smatra novinom u kozmetickom svetu, tvrdnje da on moze da ukloni bore jos uvek nisu u potpunosti potvrdjene a ni naucno dokazane. Ono sto ja mogu da vam potvrdim je to da ce vasa koza nakon upotrebe ovog seruma definitivno izgledati bolje. 



Have you had a chance to try this serum? Did you like it? Do you have something to recommend to me?

Da li ste probale ovaj serum? Kako vam se cini? Imate li nesto da mi preporucite?




Love,
Marijana





21 comments:

  1. Nisam ga do sada probala, ali nesto me mami da to promenim :) Koja mu je cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko 500-600 :) Ako, ako, promene su uvek dobrodosle ;)

      Delete
  2. Trenutno imam aqua serum, kad potrošim njega planiram da kupim ovaj. Da li si imala ovaj prvi, da mi uporedis? Aqua serum mi je baš kao vodica, nisam baš zadovoljna. Ne znam koliko je ovaj cell jaci...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga probala, mada sam primetila da ga mnogo hvale, bas steta sto tebi nije odgovarao. I ovaj je prilicno vodenast. Cell je definitivno jaci, Aqua je za hidrataciju, ako se ne varam. Ovaj je kao anti-aging, mada ne sadrzi nista od pravih anti-age sastojaka (retinoide, vitamin c, cak ni hijaluronsku kiselinu). Meni vise dodje da je on za ujednacavanje tena, da daje blistavost kozi i zagladjuje je (ali ne pegla bore - nista to ne moze). Meni se bubuljice manje javljaju od kad ga koristim, mada ne mogu pouzdano da tvrdim da je to bas zbog ovog seruma :)

      Delete
  3. Ovo mi deluje sjajno,moracu da ga isprobam.

    ReplyDelete
  4. Sjajna recenzija...:)
    Nije ni skup,a ako je tako dobar, vredi probati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Slazem se, za te pare je i vise nego povoljan. Imala sam prilike da probam neke mnogo skuple proizvode za koje se ispostavilo da su potpuno losi (za moju kozu), tako da mi je ovaj bio pravo iznenadjenje.

      Delete
  5. Jos nisam koristila nijedan serum ali ovaj cu verovatno probati..Pored retinoida i kiselina mojoj jadnoj kozi treba nesto i za regeneraciju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda je bolje da uzmes neki hidratantan serum, ovaj ima alkohol (ne u nekoj prevelikoj kolicini, ali opet nije malo), strah me da ti dodatno ne iziritira kozu. Balea Aqua, Caudali SOS, ima raznih, bitno je da sadrze hijaluronsku kiselinu, ona odlicno hidrira :)

      Delete
    2. Onda ipak nije za mene:/ Za Baleu sam cula da nije bas najbolji za dehidriranu kozu kao sto je moja a pre par dana sam mislila da uzmem Vichy Aqualia serum,on sadrzi hijaluronsku kiselinu medjutim odlucila sam da jos malo razmislim pa mozda sledeci mesec ga uzmem :)

      Delete
    3. Pa i nije za tebe jer ako sadrze alcohok denat visoko na listi, ima samo dodatno da ti isusi kozu. Jel si probala da koristis neke hidratantne maske koje su overnight tretmani?

      Delete
    4. Nisam, jel ima tih maski kod nas? Znam za onu Origins i bas sam pricala sa bratom iz Londona da uzmem na njegovu adresu pa da mi on posalje ali ako ima neka dobra kod nas jos bolje:))

      Delete
    5. Origins je fantasticna, meni uvek preporodi kozu. Meni je i Organis urge First class maska isto jako dobra, ali je slabija od Origins-ove. Mozda je bolje da sacekas da ti je brat donese, da ne trosis novac dzabe. :)

      Delete
  6. Stvarno odlično zvuči, čitala sam već par recenzija o ovom serumu, ali nisu me nešto zainterosovale, ali sad :D Reci mi jel postoji ograničenje što se godina tiče, ja imam 19,a čini mi se (nisam sigurna) da je za malo stariju kožu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa na pakovanju pise da je za 35+ ali zaista nema neke sastojke koji bi bili previse jaki za mladju kozu (recimo 24-25). Ko sto rekoh u postu, nema retinoide niti jace kiseline, vit. c, cak ni hijaluronski kiselinu). Za tebe bi bolji bio Aqua, on je hidratantan i citala sam da ga puno hvale. :D

      Delete
    2. Probala sam ga vec, ali nije dovoljno hidrirao :D ali hvalaa u svakom slucaju :D

      Delete
  7. Replies
    1. AA, bice onda. Kada je stigao do wl lako ce i do police ;)

      Delete
  8. Nisam ga probala ali sam u potrazi za nekim serumom pa ne znam da li da uzimam onaj aqua ili ovaj :) Eto dileme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, slatke su to dileme :) Zavisi od toga sta je tvojoj kozi potrebno - ako ti je potrebna hidratacija, probaj Aqua, on sadrzi hijaluronsku kiselinu(citala sam da su ga mnoge cure hvalile) a Cell Energy po meni moze da ucini da koza izgleda blistavije, svezije, ten je ujednacen :)

      Delete