Wednesday, July 17, 2013

DIY Hair Mask


        Here's a recipe for a quick and easy mask that will leave your hair looking gorgeous and feeling soft and hydrated. I use it 1-2 times a week because my hair is very dry and I dye it every month. If you have normal hair, use it 2-3 times a month. 

        Ovo je recept za jednu brzu i jednostavnu masku koja ce uciniti da vasa kosa izgleda divno i da bude mekana i hidrirana. Ja je koristim 1-2 nedeljno jer je moja kosa izuzetno suva i jos se farbam na mesec dana. Ako imate normalnu kosu, koristite je 2-3 puta mesecno.



        You will need the following:

1. Coconut Oil - I usually use 2 spoonfulls

2. Honey - I use 1 spoonfull

3. Egg Yolk - I use 1

4. A bowl and a spoon


        Potrbno vam je:

1. Kokosovo ulje - ja obicno stavim 2 pune kasike

2. Med - ja stavim 2 kasiku

3. Zumance - koristim 1

4. Cinija i kasika


        First combine the egg yolk and the honey and mix it well.

       Prvo pomesajte zumance i med i dobro promesajte.


        Add the coconut oil - make sure that the oil is in solid state because then the mask will be creamy and easy to apply. If the oil is in a liquid state, the mask will be liquid as well, which means you'll be making a lot of mess.

        Dodajte kokosovo ulje - najbolje je da ono bude u cvrstom stanju jer ce tada maska da bude kremasta i laka za nanosenje. Ako je kokosovo ulje u tecnom stanju i maska ce biti takva sto zanci da cete da napravite uzasan nered dok je stavljate na kosu.


        This is what the mask should look like once you're done. Yellow in color, smelling of coconut and perfectly creamy. I usually take a strand of my hair, scoop a bit of the mask and apply it to the hair. Make sure to massage it in well, paying special attention to the ends of the hair. This mask shouldn't be used on your roots - there you can use castor oil. Sometimes small pieces of coconut oil will remain, make sure to rub them between the fingers and they will melt. I keep it on between 3-5 hours. You will nee to shampoo the hair 2-3 times.

        Maska treba ovako da izgleda kada je sve lepo pomesano. Zute boje, predivnog mirisa i savrseno kremasta. Ja obicno uzmem pramen, rukom odvojim malo maske i nanesem na kosu. Najbolje je da je lepo umasirate i obratite paznju na krajeve - njima je uvek potrebna dodatna nega. Ovu masku ne treba nanositi na koren kose - za to je bolje ricinusovo ulje. Moze da se desi da ostanu mali parcici kokosovog ulja koji se nisu pomesali sa ostalim sastojcima, njih samo protrljajte prstima i otopice se. Ja je drzim izmedj 3-5 sati. Nakon ove maske kosu samponirajte 2-3 puta.



Don't forget to about the giveaway, I will be choosing the winner on 25th of July.

Ne zaboravite da ucestvujete u mom giveaway-u, ime pobednika objavljujem 25-tog Jula.



What are your favorite DIY hair masks? How do you make them?

Koje su vase omiljene DIY maske za kosu? Kako ih pravite?




Love,
Marijana




15 comments:

  1. Sjajna ideja. Moram da probam. Samo, koliko je uspešno naneti masku i posle par sati držanja farbu za kosu? Da li će se kosa ofarbati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooj, ne znam, nisam to nikada probala. Stavljala sam ulje u farbu (maslinovo, argan..) i normalno je primila kosa, ali za ovo ne mogu da ti garantujem. :)

      Delete
  2. Super su mi ove diy maske :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko sta radi ja uvek u kuhinji nesto muckam :P Moji su vec navikli da me vidjaju u svim mogucim vockastim i povrckastim izdanjima :)

      Delete
  3. Taman sam danas potrosila masku za kosu, danas-sutra idem po kokosovo ulje. :)

    ReplyDelete
  4. Super maska, hvala za ideju.:-)
    Uskoro se prvi put farbam, posvijetljujem svoju prirodno crnu kosu u nesto prilicno svjetlije, pa ce mi ova maska vjerovatno dobro doci.
    Inace redovno i ovako pravim te home made maske, ali nisam do sad nikako imala kokos ulje, pa cu ga nabaviti. Ja pravim maske od 2 zumanceta,kasika meda, kasika cimeta, kasika maslinovog ulja/ricinus. Ta maska je za jacanje korjena, sprecavanje opadanja,a ujedno i za regeneraciju, dok cimet pored jacanja i pojacanja cirkulacije tjemena vrsi i blagi piling sto je isto super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo moram da probam, nisam do sada stavljala cimet u maske, ali sada cu definitivno :) Obavezno nabavi kokosovo ulje, fenomenalno je i mozes da ga koristis za najrazlicitije stvari :D

      Delete
  5. Sto ja volim diy maske :D Slicnu ovakvu pravim za moju kosu jednom mesecno, samo sto umesto kokosovog stavim masljinovo ulje, ali cu da probam i ovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I maslinovo je super, ali ja sam se navukla na kokos pa nemogu da prestanem da ga koristim :)

      Delete
  6. Great diy! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete