Monday, July 15, 2013

Giveaway!!


        Finally, the day has come - I GRADUATED!! I can't even describe the way I felt, for the first time in all those years I could relax and not think about how many more exams I have left, or when my lectures start. It's freaking amazing! I want to say THANK YOU to all of you who wished me good luck with my final exam, I waited for the results 20 days and was really starting to go crazy.

        And that's not all. As of August 2013 I will be moving back to my dear Tennessee cause I'll be starting Grad School. My contract arrived yesterday and now it's official - I gotta start packing soon as I'll be leaving in about a month. 

         All these things made me feel so great, so happy that I feel that words can't describe the intensity of those feelings, and I decided to share some of that luck with you. So, I made a giveaway! There will be one lucky winner who will get the following products:

        Konacno je stigao i taj dan - JA SAM DIPLOMIRALA!! Ne mogu da vam opisem kako mi je, po prvi put nakon toliko godina mogu da se opustim i ne razmisljam o ispitima koji su mi ostali ili o predavanjima koja me cekaju. Fantasticno je! Zelim da se zahvalim svima koji su mi pozeleli srecu sa ovim poslednjim ispitom, rezultate sam cekala 20 dana i naprosto sam poludela.

        I to nije sve. Ovog avgusta se vracam u moj dragi Tenesi jer krecem na master studije. Ugovor mi je stigao juce i sada je to postalo zvanicno - uskoro krecem sa pripremama za pakovanje jer odlazim za manje od mesec dana. 

        Zbog svega sto se desilo u tako kratkom vremenskom roku ja osecam kao da sam na devetom nebu, ne mogu da pronadjem reci kojima bih opisala kako se osecam i zato sam resila da ovu svoju srecu podelim sa vama. Sta je bolje od darivanja? Jedan srecni dobitnik ce osvojiti sledece proizvode:




The products are - 

Balea Cell Energy Serum, Balea Enzym Peeling Mask, Macadamia Natural Oil, Wet n Wild Nail polish in I Need a Refresh-Mint, Wet n Wild Lipstick, ELF Eyebrow Kit.

As you may notice, some of these were included in my monthly favorites, pretty much all the skincare and hair care items. 

Proizvodi su - 

Balea Cell Energy Serum, Balea Enzym Peeling Mask, Macadamia Natural Oil, Wet n Wild lak u nijansi I Need a Refresh-Mint, Wet n Wild Lipstick, ELF Eyebrow Kit.

Kao sto mozete da primetite, neki od ovih proizvoda su bili ukljuceni u moje mesecne favorite, tacnije svi proizvodi vezani za negu lica i kose. 

________________________________________________________________

The rules of the game are:

1. You have to follow my blog either on Bloglovin or GFC

2. Just leave a comment on any of my posts starting from today till the end of the giveaway. 

Which reminds me, the giveaway is open for the next 10 days - on 25th I will be choosing the winner using Random.org. The more comments you leave, the bigger are the chances you will win. It is open for all of you from Serbia, 
Bosnia and Herzegovina, Croatia, Macedonia and Montenegro. We'll manage to arrange the issues when it comes to shipping, I can always send it by bus.


Pravila igre su sledeca:

1. Pratite moj blog preko Bloglovin-a ili GFC

2. Ostavite barem jedan komentar na ovaj ili bilo koji buduci post dok traje giveaway. 

To me podseti, giveaway je otvoren 10 dana - 25-tog jula cu objaviti pobednika koristeci Random.org. Sto vise komentara ostavite, vece su vam sanse da bas vi budete izvuceni. Otvoren je za sve vas iz Srbije, Bosne, Hrvatske, Makedonije i Crne Gore. Za vas koji zivite van Srbije dogovoricemo se da vam ja ovo posaljem nekim autobusom.



Love,
Marijana

40 comments:

  1. Čestitaaaaam draga na diplomi!!!!

    Nagrade su predivne :)) Pratim te i preko GFC-a i Bloglovina :D

    ReplyDelete
  2. Cestitam! Jedan od najlepsih osecaja u zivotu... uzivaj u njemu :)

    ReplyDelete
  3. Znaci i Makedonija je u igri :))
    I od mene cestitke!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Dobro me podseti, iz Nisa imamo polaske i za Makedoniju...sad cu da je dodam :)

      Delete
  4. Bas veceras razmisljam kako obavezno moram da kupim ovaj balea serum sto pre, kad eto tebe sa poklonima...
    Pratim te preko Bloglovina i uzivam u tvojim postovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee, vidis kako ti citam misli ;) Hvala :D

      Delete
  5. Cestitam na diplomi, to je ogromna i divna stvar :-)
    Pratim se preko GFC, a i Bloglovina, kao Snow

    ReplyDelete
  6. Cestitam!!! :)) Lepe poklone poklanjas :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Drago mi je da ti se svidjaju, bas sam gledala da to budu stvari koje volim i redovno koristim :)

      Delete
  7. Cestitam :)
    Preko bloglovin'-a pratim.

    ReplyDelete
  8. Aaaaa bravo :D Cestitam i srecan puuut :D Pokloni su stvarno njami :) Pratim te i preko GFC-a i Bloglovina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lejdi :D Bas mi je drago da ti se svidjaju ;)

      Delete
  9. Jao pa cestitam!!!Nadam se da nas neces zapostaviti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :D Ma taman posla, tek cu tad da se raspisem ;)

      Delete
  10. Cestitam na diplomiranju i radujem se svim divnim recenzijama svih divnih proizvoda koje ces kupiti preko bare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Jao, njihove rasrprodaje...to je san snova :)

      Delete
  11. Cestitke od srca! :) Nadam se da neces prestati da pises blog, dozvoli nam da balavimo nad svim tim divnim proizvodima koji nam nisu dostupni. ;)Srecan put i piši kad stigneš! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :D Nikako, pa meni je ovo glavni nacin komunikacije sa ljudima koji su kao i ja zaludjeni kozmetikom - zivot bi bio dosadan bez bloga ;P

      Delete
  12. Znala sam da ce ti posle one lose nedelje ova doneti mnogo toga lepog.. Cestitam od srca!:)Da znas da ocekujem tvoje postove i kad odes:))):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas je tako i bilo a delovalo je kao da je sve propalo :) Hvala ti puno :D Bice jos puno postova, to garantujem ;)

      Delete
  13. Cestitke! Pratim te preko GFC-a i Bloglovin-a :))

    ReplyDelete
  14. Čestitam ! Divne vesti. :***

    ReplyDelete
  15. Čestitam, nema lepše stvari <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ovo mi je do sada najveci uspeh :D

      Delete
  16. Cestitke na diplomi! Bas super, amlo menjas i mesto pa ce ti biti divno :) Lepe su i stvarcice za giveaway :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D |Drago mi je da ti se svidjaju :)

      Delete
  17. Draga, čestitam na diplomi i želim ti svu sreću dalje!!
    Nadam se da ćeš nam još pisati :D

    ReplyDelete
  18. Cestitam ti na diplomi! :* Mogu da zamislim koliko si uzbudjena sto se vracas na master studije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Jos uvek ne mogu u potpunosti da poverujem da se sve konacno sredilo i da mogu da se opustim :)

      Delete
  19. Cestitke za diplomu :)
    Zelim samo da podrzim giveaway ali necu ucestvovati :*

    ReplyDelete