Wednesday, July 3, 2013

Organic Surge First Class Mask


        I've had this mask for at least 6 months and since I've loved it from the first moment I tried it, I though it would be a good idea to finally write a review for it.

       Ovu masku imam najmanje 6 meseci i kako sam je jos od prve upotrebe zavolela, shvatila sam da je krajnje vreme da vam je ovde predstavim. 




       The brand is Organic Surge, which I highly respect for their choice to avoid using nasty and harmful chemicals in products. They don't test on animals (not only the final products, but they don't do the testing even during production), they don't use parabens, natrium lauryl sulfate, artificial colors, synthetic fragrances, mineral oil. This product is suitable for those of you with sensitive skin, although if you react badly to essential oils, I'd first test this mask before buying because it contains them.

     Proizvodjac je Organic Surge i ja njih jako postujem zato sto izbegavaju da koriste lose i stetne hemikalije u svojim proizvodima. Oni ih ne testiraju na zivotinjama (ne samo finalne proizvode nego to ne rade ni tokom proizvodnje), ne koriste parabene, natrijum lauril sulfat, vestacke boje, sinteticke mirise a ni mineralno ulje. Ova maska je odlicna i za ljude sa osetljivom kozom, ali ako lose reagujete na etericna ulja, savetovala bih vas da je prvo testirate pre nego sto je kupite, jer ih sadrzi.


        They promise that this mask will cleanse, hydrate and nourish the skin. What I can say after having used it for such a long time is that I pretty much agree with that statement. 

        Oni tvrde da ova maska moze da ocisti kozu i da je istovremeno nahrani i hidrira. Ono sto ja mogu da kazem nakon visemesecne upotrebe je da oni nisu lagali. 


        The mask is something between a gel and a cream, smells like a little piece of heaven and once you apply it onto the skin, it feels like you used a lotion, some of it gets absorbed but not all. The skin feels soft and there's no tingling or that horrible tight feeling we get with some other masks. You can leave it on for 5 minutes, an hour, or use it as an overnight treatment, which is what I prefer. When you wake up, the skin will look smoother and somehow more radiant, it will feel soft and plump.

        Maska je nesto izmedju gela i kreme, mirise bozanstveno i kada se nanese na kozu imate osecaj kao da ste naneli neki losion - deo proizvoda se upije ali ne sve. Nakon nanosenja koza je mekana i nema onig neprijatnog peckanja ili zatezanja. Mozete da je drzite 5 minuta, sat vremena ili da je koristite kao tretman koji ostavite da deluje tokom noci, sto meni najvise odgovara. Kada se probudim, moja koza izgleda glatko i prosto zraci a tek sto je mekana na dodir.


        I use it at least once a week and my skin loves it. You know the days when you wake up, look at the mirror and think to yourself - damn, I don't think I need to use foundation today, for once my skin look really good. Well, that's what you get after playing with this pretty thing. 

        Ja je koristim barem jednom nedeljno i moja koza je obozava. Jel vam se ponekad desava da se probudite, pogledate se u ogledalo i kazete sebi - vau, ja danas ne moram da koristim puder- moja koza izgleda stvarno dobro. E, to je efekat ove maske. 


        The mask comes in a plastic bottle with a pump, which makes it more hygienic and you get the desired amount. This is the list of ingredients, a lot of natural oils, essential oils...It's available online and in DM stores. 

        Maska dolazi u plasticnoj ambalazi sa pumpicom, sto je jako higijenski i istovremeno ekonomicno, jer uvek dobijete zeljenu kolicinu proizvoda. Mozete da vidite listu sastojaka, ima tu dosta baznih ulja, etericnih ulja...moze da se nadje online ili u DM radnjama.






Love,
Marijana





4 comments:

  1. Jao zelim je! Koliko kosta? Ja je nesto nisam videla u DM-u. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se dobro secam, nesto ispod 1500. Ima je sigurno, na rafu gde drze Caudalie i Weledu, barem je tako u mom DM-u :D

      Delete
  2. Nema veze sa ovim ali zanima me posto sam videla u nekom postu da spominjes moroccan oil dal znas neki sajt koji ga isporucuje u Srbiju?i kakav ti je u odnosu na macadamiu?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj Organix Moroccan Oil nazalost ne salju van Amerike :( Meni su oni isti kada je u pitanju nega,i jedna i drugi gotovo podjednako pomazu kosi ali postoji ogromna razlika u ceni (organix je oko 5-6 dolara, macadamia preko 2000din) i macadamia je malo gusce. :)

      Delete