Tuesday, July 23, 2013

Rimmel Apocalips Lip Lacquer


        Everyone has been talking about these glosses/liquid lipsticks and for a while I was trying not to give in and run to the store and buy them all. And that worked for me...for a few weeks. I couldn't resist and after 20 minutes of comparing which shade might look better on me I decided to get this one - Rimmel Apocalips in Out of This World. 

        Svi zivi su pricali i pisali o ovim sjajevima/tecnim ruzevima i moram da priznam da sam jedno odredjeno vreme uspevala da ne podlegnem iskusenju da otrcim do najblize prodavnice i sve ih kupim. I to je trajalo....pa, nekoliko nedelja. Jendostavno nisam mogla da odolim i nakon dvadesetominutnog biranja prave nijanse konacno je odluka pala i kupila sam Rimmel Apocalips u nijansi Out of This World.




        As you can see, it comes with a typical lip gloss applicator. It's soft and easy to use and you won't have to re-dip it as it comes out with more than enough product (for my tiny lips it's a bit too much, but if you have normal lips, it'll be just the right amount). The product is opaque and has that super glossy shine - it's a bit too shiny for me. The formula is drying, my lips got flaky within half an hour of having it on. What really disappointed me was that most of it disappeared after less than an hour - I couldn't believe it, I honestly expected it to last more than that. 

        Kao sto mozete da vidite, uz njega ide onaj tipican aplikator koji imaju sjajevi za usne. Mekan je, jednostavan za upotrebu i necete morati da ga opet umocite u bocicu jer pokupi i vise nego dovoljno proizvoda (to je za moje minijaturne usne malo vise nego sto treba ali ako imate normalne usne to ce vam biti bas taman). Proizvod je neproziran i ima onaj super sjaj (zato se i zove lak za usne) - mada je za moj ukus malo previse. Jedna od stvari koja mi se ne dopada je to sto izuzetno isusuje usne - ma nakon pola sata moja usta su bila toliko suva da su se ljustla. Ali ono sto me je najvise razocaralo je postojanost - ili bolje receno - ne-postojanost ovog proizvoda. Nisam mogla da verujem, nakon sat vremena jedva da je nesto ostalo..iskreno, ocekivala sam mnogo vise.


        This is what it looks like right after I've put it on.

        Ovako izgleda kada ga nanesem.


        And this is maybe 20-30 minutes later - I did not eat or drink anything. I mean, there is still some light color but even that disappeared very soon. 

        Ovo je nekih 20-30 minuta nakon nanosenja - samo da znate da nista nisam ni pila ni jela za to vreme. Jeste da je ostalo malo boje na usnama ali i to je brzo nestalo.



Don't forget about the giveaway, I will be publishing the name of the winner on 25th of July.

Ne zaboravite na moj giveaway, ime pobednika ce biti proglaseno 25-tog jula.  





Love,
Marijana

18 comments:

  1. U pakovanji mi izgleda tamno a na usnama bas svetlo. Ja imam nijansu apocaliptic. Jako je pigmentovana i traje prilicno dugo na usnama. A nisam ni primetila da mi isusuje usne. Izgleda da se formule razlikuju po bojama. Ja moj obozavam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno je to u pitanju...bas sam citala divne recenzije o njima i sva srecna ga kupila kad ono...mukice :(

      Delete
  2. Ja sam sebi stavila zabranu na kupovinu mazalica za usta pa nisam ove još videla. Šteta što je tako loš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah i ja sam sebi branila ali pusta zelja...

      Delete
  3. Slazem se sa svime!Toliko mi je isusio usne,instant,da sam nedelju dana posle toga samo labelo mazala. Apikator je skandalozan,umazala sam se prvi put kao da ne umem da se nasminkam. Jedan od gorih proizvoda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci ipak nisam jedina kojoj ne odgovara. I meni su sada usne katastrofa, mozda ima neki sastojak koji nam ne odgovara...ko zna :)

      Delete
  4. Bas cudno, do sada sam cula samo reci hvale... Moguce i da nama salju "prilagodjeno" za nase trziste kao i vecinu proizvoda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam citala recenzije drugih devojaka i sve su bile odusevljene. Ma ja sam maler, toliko sam mu se radovala a ono mucak ;|

      Delete
  5. I na mene je ostavio bas,bas los utisak... :-(

    ReplyDelete
  6. Hvala na informacijama, zaboravicu da ovaj proizvod postoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nje lose da probas,ako si bas zelela da ga kupis, mozda tebi odgovara - vidis da su misljenja i iskustva podeljena - nekome je savrsen a nekome nikako ne odgovara. :)

      Delete
  7. Replies
    1. Mene je boja odusevila, mada na usnama izgleda pomalo plasticno kad se nanese, ali ako se prstima malo utapka bolje izgleda :)

      Delete
  8. Au moracu da stavim sebi zabranu za kupovinu mazalica za usne :D Ovaj je predivan i moram neki da uzmem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha, koliko sam puta i ja to probala, ali uvek uspem da nadjem neki izgovor :)

      Delete
  9. Vec duze vreme zelim da probam, ali nikako da se odlucim za nijansu. :)

    ReplyDelete
  10. Imam Apocaliptic i predivan mi je!

    ReplyDelete