Friday, July 12, 2013

Sisterhood of the World Bloggers Award


        Evo nam je opet sezona blogonagrada! Ima li nesto lepse od toga? Ovom prilikom zelim da se zahvalim divnoj Sandri sa bloga Cakin svet, ova cura ima kolekciju karmina od koje ima oci da vam na federe ispadnu i jednoj novoj blogerki, Stashi koja pise blog Stasha's Beauty World, to vam je devojka koja ima toliko zanimljivih interesovanja da ce sigurno upeti da vas svojim postovima odusevi.
        Kako na ovom blogu nisam puno pisala o sebi, resila sam da sada odradim 14 pitanja, moram da ispostujem obe nominacije. <3

        Pravila kažu:

1. Zahvali se osobi koja te je nagradila
2. Napiši 7 stvari o sebi
3. Prosledi nagradu na 7 blogova i obavesti ih o istoj
4. Objavi logo nagrade u postu na svom blogu

1. Kada sam tuzna volim da se vratim knjigama koje sam citala kao klinka - Gradimir Stojkovic i njegov neprevazidjeni Hajduk i Harry Potter. Yes, I'm still a child on the inside. 

2. Kada mi je mama prvi put dala kapsulu da popijem, brznula sam u plac i rekla  - ali mama, pa zar ti ne bi trebalo da me volis i pazis, zasto pokusavas da me otrujes ovom plastikom o_O

3. Zavisna sam od serija i filmova, po ceo dan mi je nesto pusteno, obicno i ne pratim sta se desava ali mi je bitno da cujem glasove u pozadini.

4. Do pre par meseci sam se uzasno plasila macaka, ali jednog jutra sam pronasla jednu preslatku mackicu na mojoj terasi - uplasena, nisam smela da je odjurim (vikala ja pis, pis, a macka umesto da bezi, ide prema meni). Od tog dana ona se uselila u moju sobu, ja se oslobodila straha i sada zivimo happily ever after. btw, pre 2 meseca sam postala baka - ta naivna i nevina mackica je okotila 4 antihrista

5. Smatram da su prasici najlepse i najumiljatije zivotinje. Moram to i da vam pokazem




6. Srce mi se slama kada vidim decicu na ulici kako prose, i uvek gledam da im umesto novca kupim neku cokoladicu ili grickalicu, cisto da imaju nesto da pojedu, jer novac koji im se daje ne ide za njih, vec za bolesne umove koji ih iskoriscavaju. 

7. Imala sam jarku zelju da studiram arheologiju, ali nazalost, nisam imala podrsku roditelja (mamin argument - kakva ces majka da budes ako ceo svoj zivot provedes u Sahari. moj odgovor - kul majka mama, mnogo kul :P ) Zato mi je danas kompijuter pun raznoraznih dokumetaraca.

_______________________________________________________________

1. Obozavam da kuvam, i oni koju su moju hranu probali, kazu da sam dobra u tome.

2.Kada sam sa prijateljima, imam tendenciju da vodim racuna o svakome, da proveravam da li su stigli kuci i brinem kada primetim da nesto nije u redu- zato su me prozvali Mum. Da, ja sam mama koja ima barem desetoro dece koja su rastrkana svud po svetu :D

3. Studiram anglistiku i samo me jedan ispit deli od diplome (rezultati stizu u ponedeljak, drzte mi fige !)

4. Moja omiljena grickalica je sirovi badem - that's my guilty pleasure

5. Imam jednu najbolju drugaricu i 4 najbolja druga - zato sebe smatram izuzetno bogatom osobom.

6. Jedna od omiljenih pesama mi je Enough for Now grupe The Fray. Uvek me rasplace, uvek odusevi. Ne mogu da vam opisem moju srecu kada sam nakon njihovog koncerta i nakon dvocasovnog cekanja na hladnoci uspela da se upoznam sa Isaac Slade-om, frontmenom grupe. Ja se lepo ispricah sa covekom, jos sam ga i pozvala da obavezno dodje u Srbiju...jos uvek cekam :P Jooj, ali kako je sladak uzivo - the camera doesn't do him justice

7. Obozavam da pevam, ali nazalost, zvucim kao izgrebana ploca - taj ko se usudi da me ozeni bolje da na vreme kupi cepove za usi.


I tako dodjoh do kraja. Nadam se da sam vam ovim postom otkrila nesto vise o sebi i mozda stvorila neku sliku o tome ko je ta Marijana koja nesto tamo piskara. A sada sledi jos jedan zanimljiv deo - blogovi koje je nominujem!










Love,
Marijana





14 comments:

  1. Zanimljiv post :) I drzim fige za rezultate :)

    ReplyDelete
  2. Za pocetak, neopisivo mi je drago sto si me tagovala, kad uzmem u obzir koliko sam prisutna u blogosferi :)

    Nadam se da ce rezultati biti dobri, drzim ti fige, i pronalazim se u vecini ovog sto si napisala, a pogotovo za Harijaaa :D Neki ne razumeju tu ljubav, ali odrasla sam uz te knjige, jednostavno su deo mene i uvek, ali uvek cu moci iznova da ih citam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo to, meni je dovoljno da cujem ime Harry i odmah se setim detinjstva, bezbriznosti, jednostavnosti. A i potajno verujem da Hogwarts postoji, pa makar me svi proglasili ludom :D

      Delete
  3. Aaaa obožavam knjige Harry Potter, imam sve delove i odgledala sam sve filmove :)

    ReplyDelete
  4. Hvala ti na nominaciji :) Baš mi je bilo zanimljivo čitati, sretno sa zadnjim ispitom i ova mala svinjica je preslatka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu, zasluzila si je ;) Hvala puno!

      Delete
  5. Hvala na ovim lepim recima :D I ja sam zaludjenik sto se tice serija i filmova, trenutno pratim Dextera i Drop Dead Divu i obozavam da grickam badem dok ih gledam:) Cestitam za ispit i diplomu, sigurna sam da ces poloziti :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, Dexter, pokusavam sebe da nateram da je gledam, moj najbolji drug je obozava i redovno mi prepricava desavanja ali ja nikako da odgledam vise od 20 min prve epizode...ona krv...joooj. Ali ajde, probacu, svi zive je hvale :D

      Delete
  6. Bas si me fino nasmejala ovim postom i raznezila...Super cinjenice,moram da priznam da delimo jednu a to je mama...Mene moji drugari zovu Keva jer isto tako brinem o njima :D
    Drzim fige za rezultate :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhha, ma mi mame se uvek razumemo ;) Hvala! :D

      Delete
  7. Hvala puno na nominaciji! :) Evo ja cu ti odgovoriti ovde.
    P.S. Nadam se da ne smeta sto sam svima napisala isto. ;)

    1. Ja sam festivalsko dete. Gledala sam uzivo preko 100 stranih izvodjaca a neke od njih po vise puta. :D Moja koncertna lista je veoma raznovrsna.
    2. Skroz sam se navukla na Igru prestola.
    3. Obozavam cokoladu. Ne racunam slatkise koji nisu cokoladni u slatko. :D
    4. Volim da se setam Dunavskim kejom a splavovi su mi drazi na Savskom.
    5. Obozavam lubenicu! U stanju sam da pojedem tonu i da posle umirem koliko sam se najela.
    6. Imam obicaj da kasnim bez obzira na to koliko ranije krenem da se spremam. :(
    7. Da mogu ne bih izlazila iz Diznilenda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah ovo za lubenicu me podseca na mene :) Igra prestola mi je jedna od omiljenih serija, jos nisam naisla na osobu koja je pocela da je gleda a da se nije zarazila :)

      Delete